Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et kuitenkaan löydä vastausta täältä, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme!

Usein kysyttyä

Alle on koottu meiltä usein kysyttyjä kysymyksiä sekä niiden vastauksia:

Missä muodossa kohderyhmät toimitetaan?
Kohderyhmät toimitetaan ensisijaisesti Excel-tiedostona, mutta voimme tarvittaessa tuottaa tietoa myös muissa tiedostoformaateissa.


Miten kohderyhmät toimitetaan?
Kohderyhmän toimitus riippuu valitsemastasi maksutavasta. Jos käytät kohderyhmän maksamiseen luottokorttia, niin saat heti tilauksen jälkeen latauslinkin kohderyhmällesi. Jos käytät maksamiseen laskua, niin toimitamme kohderyhmän ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen 1-2 arkipäivän kuluessa.


Mitkä tietokentät kohderyhmään kuuluu?
Kohderyhmään kuuluvat tietokentät näkyvät Osoitekoneen viimeiselle välilehdelleä (Tilaus). Voit myös tutustua tietokenttiin Osoitekoneen esittelysivulla.


Haluaisin poistua listaltanne. Mitä teen?
Halutessanne voitte poistua hallinoimistamme rekistereistä veloituksetta tämän lomakkeen avulla.


Milloin tietokantanne tiedot ovat viimeksi päivitetty?
Päivitämme tietokantaa kellon ympäri 365 päivää vuodessa. Dynaamisen tietokannan ylläpitäminen vaatii jatkuvaa päivittämistä ja tietokantojen muutoksia. Tietokanta päivittyy useista viranomaislähteistä, jonka lisäksi ajamme tietokantaamme jatkuvasti sähköpostiosoitteiden, asemavaltuusten sekä muiden ”rikastettujen” tietojen päivityksiä. Luotamme tietokantaamme niin vahvasti, että annamme sille laatutakuun!


Saanko yrityksistä vain yhden kontaktin yritystä kohden?
Rekisterimme sisältää kattavasti eri päättäjiä erilaisista yrityksistä. Saat siis halutessasi käyttöösi useamman kontaktin samasta yrityksestä perustuen Osoitekoneen päättäjävalintoihin. Yhtä asemavaltuutta kohden saat aina yhden päättäjätiedon, eli kohderyhmä ei sisällä esimerkiksi 30 päättäjän tietoa yhdestä yrityksestä.